Njut av sommaren

Tjo!
 
För tillfället är jag hemma i Sverige på två veckors semester. Och då kan man tycka att jag har massa härlig ledig tid för saker som att blogga. Men resultatet visar att så blev det inte. Jag har helt klart sett till att maxa dessa två veckor med så mycket sommaraktiviteter och Sverige som möjligt. Och nu i efterhand känns datorn helt klart som onödigaste prylen jag släpade med mig. Jag menar till och med detta inlägg skriver jag på telefonen medans jag väntar på en buss 6:45 från Håby.
 
Men jag lovar att jag kommer dela med mig av min semester snart. Och att jag inte har hunnit skriva är väl egentligen bara ett gott tecken. Imorgon kväll bär det av tillbaka till Brighton. Men jag har fått smaka ordentligt på sverige när jag har vart här, både kebabpizza och sill. Så känner att mina sverigebatterier har blivit laddade!!
 
Ha det gött och njut av solen och sommaren!
 
 

Kommentera här: