Sista dagen i Sverige

Idag är sista dagen jag spenderar i Sverige innan jag flytar till England imorgon. Så ksnek int ehelt konstigt har de här helgen vart lite galen. Igår var det kalas gånger tre kan man säga. Min sistyr Elvira fyllde 20 och det var huvudanledningen till kalaset men det blev också en väkommen hem fest för henne efter att hon har vart i månad i USA och på samma sätt blev det ett avskedskalas för mig. Och idag har jag ju också försökt umgås så mycket jag kan med familjen (det har blivit en del brädspelsspelande) samt packa resveskan, för jag tyckte tydligen det var smart att inte göra det före dagen innan jag åker.
 
Kl 4 ska jag gå upp i morgon bitti (eller natt om man vill låta deppig) och jag har tvungat Elvira att köra mig till Landvetter för det går inga bussar så tidigt. Jag vet inte när jag kommer tillbaka till Sverige nästa gång och jag vet egentligen inte var jag ska bo i England heller. Men jag har bokat ett AirBnB ett par veckor och planerar att försöka komma hem till Jul för tror mig familj blir väldigt besviken om jag missar två jular i rad. Men just nu känns det bara som att allt sånt löser sig. Och jag är supertaggad till att börja det nya jobbet på tisdag och att börja ett nytt äventyr i största allmänhet.
 
Det var väl egentligen allt för idag, en liten uppdatering av mitt liv och varför jag inte hunnit lägga upp ett vanligt inlägg. Men lovar att jag ska ordna det till onsdag!

Kommentera här: