Watch me Wednesday

Har haft en fantastiskt rolig men fullspäckad dag, vilket är varför jag inte har hunnit skriva ett blogginlägg tidigare. Men jag tänkte att jag kunde låta er ta del av mina onsdagsäventyr istället!
 
8:00: Vakna, äta frukost, packa väskorna och lämna en liten överraskning (och en ahlv aubergine vid namn Frank) till de trevliga folket jag har bott hos i London
 
11:45: I kön till boksignering för Tanya's Christmas
 
 
12:33: Boksignering och får träffa Tanya Burr en av mina absoluta favoriter ifrån Youtube!!
 
13:46: Fika (och en kopp te så klart) efter bokshopping på Waterstones i Piccadilly
 
15:31: Sitter på golvet på tåget på väg till Milton Keynes, och konduktören ropar ut att Evie fyller 5 så hela tåget sjunger Happy Birthday!
 
16:43: Incheckad på Hotellet i Milton Keynes (lite osäker på att jag behöver så här många sängar?!
 
17:36: Utforskar Milton Keynes. Detta är nog en av de konstigaste platserna/städer/förort jag har besökt. Allt är så sjukt symmertriskt, väldesignat och organiserat. Det känns som att jag går runt i en modell över den idella stadsplaneringen.
 
 
17:46: Hämtar ut min biljett till the Addams Family musikalen. Och äter sedan lite mat
 
18:37: På något vänster står jag nu mitt i ett monument/staty som visar massa olika typer av datum och nästan ser ut som ett solsystem, på samma gång som ett gäng på 30 löpare med pannlampor springer runt mig i cirklar...
 
19:30: THE ADDAMS FAMILY MUSICAL TIME!!
 
22:30: I'm carzier than you!!!! Morticia är här med min nya idol.
 
23.00: Bloggar, äter choklad och kollar på Harry Potter!
 
Sådär! Det var allt jag har hunnit med idag, inte så illa om jag får säga det själv. Vill ni ha mer Watch me Wednesday så klicka här. Har hämtat titeln ifrån Carrie Hope Fletcher som spelar Wednesday i Addams Family Musikalen och som också vloggar sitt liv på West End. Har alltså idag lyckats se/träffa två av mina absoluta favorit youtubers och idoler. Plus att efter att jag har sett musikalen nu har fått en ny idol Morticia Addams!

Kommentera här: