Välkommen!

Hej, du har nu hamnat på min nya blogg. Än så länge ser den kanske inte så mycket ut för världen men jag har en massa tankar om saker jag vill dela med mig av och lägga upp här. Jag kan inte säga exakt vad den här bloggen kommer att innehålla för jag har en känsla av det det kommer att andra sig många gånger med tiden. Men det jag kan säga är att jag planerar att lägga nya inlägg på onsdagar och söndagar (vi ignorerar att det är torsdag idag). Och mina inlägg kommer antagligen att falla under någon av dessa tre kategorier.

 

Böcker: Läsning har blivit ett allt större intresse för mig de senaste åren och jag har nu nått en punkt där jag inte längre kan hålla alla mina tankar om det jag läser för mig själv. Så det här kommer bli ett ställe där jag får prata av mig om böcker som har gjort ett extra stort intryck på mig.

 

DIY: Jag skulle beskriva mig själv som en kreativ person och med det kommer ett stort intresse för att skapa i största allmänhet. När det gäller DIY och pyssel tycker jag det är kul att testa nya tekniker, allt blir inte bra men det leder ofta till nya ideér på hur man kan förbättra det till nästa gång. Så jag tänker att jag ska dela med mig av mina bästa tips och kreationer här. Jag kan lätt sitta i timmar och leta inspiration till projekt på internet, så det här kan ju vara mitt sätt att sprida lite inspiration tillbaka.

 

Äventyr: Ja, bloggen heter ju the Adventures of Mathilda trots allt. Jag älskar att resa och upptäcka nya platser. Det kan vara allt från nya stigar i skogen till äventyrliga resor till nya länder. När jag äventyrar på nya platser brukar jag dock alltid ta med mig kameran. Vilket betyder att jag kommer tillbaka med en massa bilder och berättelser. Och vart bättre att dela med sig än här.

 

&Lite Annat: Helt enkelt för att allt inte alltid passar i en kategori.

 

Så åter igen välkommen, önska mig lycka till och hoppas du blir kvar och tar del av mina äventyr!

Kommentarer:

1 Julia:

skriven

JAAA!! äntligen ;) Du har en följare!

Svar: Woho! Kul att veta att jag inte bara skriver för ödsligheten :D
theadventuresofmathilda

Kommentera här: